De Algemene Ledenvergadering (ALV) zal dit jaar plaatsvinden op donderdag 21 april 2022 in de Trinitatiskapel. Op de agenda voor deze vergadering staan o.a. het jaarverslag 2021, het financiële jaarverslag 2021 en de begroting voor 2022. Alle stukken voor de vergadering kunt u onderaan dit bericht downloaden.

Presentatie Jaarboek 2022

Jaarboek 2022: Armen en paupers tijdens de crisisjaren (1929-1936)Aansluitend op de Algemene Ledenvergadering zal de uitreiking van het jaarboek 2022 plaatsvinden. Auteur Joop Wammes zal een korte toelichting op het jaarboek De achterkant van de Dordtse Glorie – Armen en paupers tijdens de crisisjaren (1929-1936) geven. Het jaarboek heeft de armoede tijdens de crisisjaren in de vorige eeuw als thema.

Rik van der Linden, de Dordtse wethouder die ‘Cultuur’ in zijn portefeuille heeft, is bereid gevonden om het eerste exemplaar van het jaarboek in ontvangst te nemen. Na de uitreiking van het boek bent u welkom om onder het genot van een hapje en een drankje het verschijnen van het jaarboek te vieren.

Locatie: Trinitatiskapel
Adres: Vriesestraat 22, Dordrecht
Ontvangst: 19.30 uur
Aanvang: 20.00 uur

De Algemene Ledenvergadering is alléén voor leden van de Vereniging Oud-Dordrecht.
Voor de boekpresentatie zijn ook niet-leden van harte welkom.

Vergaderstukken die u kunt downloaden in PDF:

De Convocatie door de Secretaris
De Notulen ALV 2021 door de Secretaris
Het Jaarverslag 2021 door de Secretaris
Het Financieel Jaarverslag 2021 & Begroting 2022 door de Penningmeester

(Klik op de onderstreepte documenten hierboven om ze te downloaden)